pondělí 27. června 2016

Morava Open Klokočov 2016

Po vydařeném večerním táboráku jsem se kupodivu probudil na začátek tréninku včas a ješťe trochu poladil auta na G12. V tréninku na F1 jsem se nechal uchlácholit solidními jízdními vlastnostmi a už jsem na auta nesahal, ale kola byla zbytečně velká a pak jsem dojel závod  s koly 18,0 na startu 18,2.
Závod F1/28 byl poznamenán drobným problémem s počítadly, který jsme ale vyřešili nejlíp jak to šlo. Napínavý závod až do poslední jízdy, kdy J.Cihlář ztratil první místo v poslední minutě. Mě se v Klokočově tradičně nedaří, ale stačilo to na 12. místo. Syn bral za desáté místo aspoň jeden bod.
Závod G12 jsem rozjel skvěle, útočil jsem tak na 5.-7. místo, ale na bílé drážce jsem si přesekl žlutý přívodní kabel a šel opravovat. To mě trochu srazilo dolů. Pak následovala červená a asi 8x jsem vypadl u sloupu, než si nasazovači všimli, že je zvedlé stínění. To mě uplně umrtvilo a závod jsem už jen dokroužil, abych nebyl poslední.
Syn naštěstí zajel opět výtečně, 5. místo mohlo být ještě o stupeň lepší, neboť jsme opravovali po skrumážích a ztratili 4-5 kol. Závod vyhrál nakonec s přehledem F.Poledna, byť až mocným finišem hlavně v poslední jízdě. Prvních 5 závodníků stejných jako v Brně, jsem zvědavý na Údolí, tam to asi bude jinak..
Kablík na synově modelu upadl v okamžiku, kdy jsem po závodu kontroloval poškozené vodítko.
Pravda, asi to způsobila všechno ta kolize, ale myslím, že se vrátím k silnějším kablíkům, ty žluté už nemám rád..
Po G12 zbyl ještě čas na Truck Cup. Kamion se mi podařilo naladit slušně a až do zelené drážky jsem jezdil na čele druhé skupiny. Na zelené jsem hloupě 3 kola ztratil a to mě stálo 3 místa v pořadí. Přece jen ještě musíme na kamionech zapracovat, jeden máme moc rychlý a druhý moc pomalý.

(No, a teda si myslím, že pan Švanda měl dostat penaltu v G12 -10% výkonu-, byť nadával jen sám sobě)


Výsledky

Žádné komentáře:

Okomentovat