úterý 24. října 2017

BPA Brno 10/2017

Tak dobře jsme pojezdili v Brně. Nová dráha nám celkem sedí a s plechovkou je to dobré svezení.
Nicméně najít správné nastavení není zase tak úplně jednoduché. Napřed jsem uvažoval, že pojedeme 16D a vyhrajeme SuperProduction, ale model s 16D nejel podle představ a taky odměna v podobě bakelitové karoserie na další závod  není moc lákavá.
Nejtěžší bylo zvolit světlost na start závodu, měli jsem dva páry kol, které vypadali schopně a jedny malé na trénink. První závod jsem začali na 0,7 světlosti a bylo to moc, prvních 10 minut jsme na černé drážce moc nenajeli, pak se to začalo zlepšovat a na červené jsem jezdil i pod 5 sec. Kola vydržela až do konce, ale byla maličká, snad jen 15,6mm..
Druhé místo ve skupině slibovalo postup do lepší skupiny ve druhém závodě. Skupina A se ale ukázala jako slabší a tak to vypadalo, že si udržíme druhé místo i celkově. Pak ale Amatér zabral a o kolo nás porazil.
Před druhým závodem jsem musel měnit ložisko u převodu, a tak jsem si nevšiml, že máme taky posekané vodiče u vodítka. Začali jsem na nižší světlosti s tím, že závod dojedeme na zbytku tréninkových kol. Bylo to výrazně lepší, a drželi jsme se 3 jízdy na špici závodu. Pak ovšem začal upadávat kablík a to nás nakonec stalo asi 14 kol. Model ovšem taky přestal úplně brzdit, což mělo za následek několik kolizí s týmem Věčný Vývoj, který naštěstí udržel chladnou hlavu.. To ovšem nás stálo dobře 8 kol. Na poslední drážce už jsem auto stabilizoval a pokusil se přidat a dohnat tým "My 2" ale ztráta byla velká, alespoň jsem nechal za zády Katalánce.. Třetí místo i ve druhém závodě je solidní výsledek.
"My 2" nakonec vyhráli na kola, ztráta Pata a Mata z první jízdy byla velká.
Výborný bufet a skvělá dráha, za měsíc si to zopakujeme na Hondě.


1. My 2
2. Pat a Mat
3. Roka Roka
 Habakuk cen

výsledky: BPA CUP Brno 2017

Žádné komentáře:

Okomentovat